Krásné Vánoce!

23.12.2020 11:55

Přejeme všem našim čtenářům krásné Vánoce prožité hlavně ve zdraví! :)

Protože nám stále chodí spousta dotazů, jak to momentálně vypadá s překlady, odpovím takhle hromadně - bohužel stále stejně, musím vás ještě znovu požádat o trpělivost. Já jsem na plný úvazek zapřažena do péče o dvě malé děti ( 1 a 2,5 roku) a na překládání mi tak nezbývá čas ani energie. Witherell je zas momentálně na kariérním vzestupu a také jí nezbývá času. Obě ale věříme, že se k překládání vrátíme, proto prosíme - vydržte s námi :) 

Přejeme Vám všem veselé Vánoce :)

Vaše V+W

Diskusní téma: Krásné Vánoce!

Re

moiki | 12.04.2021

Děkuju za zprávu a přeju ať se vám to brzy uklidní a budete moci překlady dokončit

Ať Vám i nám vše vyjde v tom novém roce

Fido | 12.01.2021

Ahoj,
naděje umírá poslední :)
Takže stále budeme doufat, že se překlad dokončí a Vy zase získáte trochu času na překlady a na sebe.
Ale ona za chvilku přijde puberta ... já mám taky dva skoro 8 a 6 1/5 a myslím, že první už přišla.
Fido

Děkuji!

Lorie | 31.12.2020

Děkuji za toto oznámení, velice ráda slyším, že můžu mít naději na pokračování.... Moc si cením vaši práce a zpřístupnění
děl. Odvádíte skvělou práci :) Děkuji.

Přeji hezkého Silvestra a šťastný nový rok.

Budu se těšit na přidání povídek.

Lorie

Přidat nový příspěvek