Oddechový čas pro Withie

25.10.2018 11:17

 

Naši drazí,

s nelehkým pocitem v srdci, ale s jistotou, že se jedná o správné rozhodnutí, bych vás chtěla poprosit o trpělivost ve své další tvorbě. Bohužel, ve světle událostí, které se mi teď dějí v životě, jsem dospěla k závěru, že si zkrátka potřebuji vzít prázdniny či oddechový čas, pojmenování už nechám na vás, a odsunout chvíli překládání a kreativní činnost ve světě FF na vedlejší kolej, kde zůstane chvíli odstavená. 

Ráda bych vás ujistila, že se k tomu rozhodně vrátím - sama sobě jsem před pár lety dala slib, že než se "vypařím" úplně, dokončím všechnu svou rozdělanou práci, a ten slib si hodlám udržet, jen to splnění odkládám na neurčito. Miluju tenhle náš malý svět, ale je nyní čas se soustředit na sebe, své zdraví a sebelásku. :) A až tu práci dokončím, s elánem vám budu sypat další kapitoly, které tak alespoň neztratí na kvalitě. 

Poblíž budu neustále, abych pomohla Viky spravovat tyto naše stránky, takže z dohledu se určitě neztratím. ;)

Mějte se krásně a držte mi palce, myslím na vás! <3

S láskou,
Vaše Witherell

Odpověď: Oddechový čas pro Withie

Jen do toho draku!

Malypivko | 06.11.2018

Whitherell, dej si pauzu, tak jak dlouhou potřebuješ, my tady budeme. ;)
<3
Třeba se tím konečně dokopu a naučim se anglicky :D Držím palce ať to v osobním životě klape. :)

Re: Jen do toho draku!

Fido | 03.12.2018

doufám, že tak dlouhá paouza to nebude :)

Beru Tě za slovo :)

Fido | 26.10.2018

Ahoj,
odpočinek je důležitý a někdy je skutečně lepší na 'chvilku' vypadnout než přešlapovat na místě a trápit se, že to neděláš správně - těch jiných věcí v životě je dost.

Já si dal pauzu před třemi lety u volejbalu (trénoval jsem přípravky) ... měl jsem čerstvě druhého syna a nechtěl jsem čas pro své děti dělit a navíc nějak vypovědělo službu i koleno. No (dokopal jsem se konečně k řešení) v pondělí jdu na operaci s kolenem - při rekonvalescenci asi přečtu zase nějaké starší povídky, dočtu papírové knížky (snad) a pak se snad vrátím vedle trénování, ke kterému jsem se vrátil letos, i k hraní-rekreačnímu :) ... a snad se tento sport klukům bude líbit jako mně (no když si vyberou jiný, tak je budu podporovat stejně - ale fotbal či hokej je nenaučím).
- - -
Načerpej sil a přeju Tobě i nám, aby to splnilo Tvá očekávání a vrátila si se plná sil :) a těším se na to zasypání :D

Fido

PS: když jsem zahlídl nový příspěvek v pravém sloupci, tak jsem se zaradoval 'hurá kapitola!' ... no úvod nepotěšil, slib už ano :)

Přidat nový příspěvek